7ο Workshop: «Κανάλια διανομής προϊόντος - σχέση με τους πελάτες»

7ο Workshop: «Κανάλια διανομής προϊόντος - σχέση με τους πελάτες»

Την Πέμπτη 21 Νοεμβρίου πραγματοποιήθηκε το 7ο workshop, με θέμα τα «Κανάλια διανομής προϊόντος και οι σχέσεις με τους πελάτες» στις 18:00 στην έδρα του Κέντρου Στήριξης ΚΑΛΟ, στην οδό Ιωάννου Γαζή 12  στο Κέντρο της Λευκάδας.

Στόχος του εργαστηρίου ήταν η εξοικείωση με τους όρους: κανάλια διανομής, σχέσεις με πελάτες αλλά και προμηθευτές.

Παράλληλα μέλημα του εργαστηρίου ήταν η παρουσίαση του Κέντρου Στήριξης ΚΑΛΟ, τα εργαλεία που παρέχονται για τη δημιουργία ΚΟΙΝΣΕΠ και η γνωριμία των στελεχών με τους μελλοντικούς συνεταιριστές.

Τα στελέχη  του Κέντρου Στήριξης Κοινωνικής και Αλληλέγγυας Οικονομίας , οι οποίοι ανήκουν στο χώρο της Κοινωνικής και Αλληλέγγυας Οικονομίας παρουσίασαν περιληπτικά τα βήματα και τις προοπτικές για μια κοινωνική επιχείρηση στη Λευκάδα παράλληλα έκαναν μια επισκόπηση  των προηγούμενων workshops  για το καταστατικό, τις διαφορές με μια συμβατική επιχείρηση, τις παραχωρήσεις από δημόσιους φορείς κλπ, τις χρηματοδοτήσεις και το business plan.

Καθώς επίσης  έγινε  και ενημέρωση του κοινού για το τηλέφωνο και τις ώρες λειτουργίας του κέντρου.

Στη συνέχεια έλαβε το λόγο ο κος Πανταζής Πανταζόπουλος , γεωπόνος με ειδικότητα στην οικονομία του περιβάλλοντος, και συνεταιριστής  ο ίδιος, στη περιοχή της Βόνιτσας, στον όμορο νομό με τη Λευκάδα , Αιτωλοακαρνανία, ο οποίος διαχειρίζεται και προωθεί αγροτικά προϊόντα με τη ΑΚΑ ΚΟΙΝΣΕΠ.

Μοίρασε στους παρευρισκόμενους υλικό πληροφόρησης σχετικά με τα κανάλια ή δίκτυα πωλήσεων και έδωσε τον ορισμό και την οργανωτική δομή των μονάδων διανομής. Στη συνέχεια ανέλυσε τους όρους:

  • Συμβολή των δικτύων
  • Συστήματα οριζόντιου marketing
  • Ροές καναλιών διανομής
  • Λειτουργίες μελών διανομής
  • Λειτουργίες του δικτύου διανομής
  • Εναλλακτικά κανάλια διανομής.

Στη συνέχεια, αφού ρωτήθηκε από τους παρευρισκόμενους, ανέλυσε τη δική του εμπειρία μέσα από τη λειτουργία της ΚΟΙΝΣΕΠ ΑΚΑ, για τα κανάλια διανομής του δικού του προϊόντος, τις δυσκολίες που αντιμετώπισε, τις αποστάσεις που διανέμεται το προϊόν του, η συντήρηση του προϊόντος του, και οι προσωπικές σχέσεις που έχουν δημιουργηθεί με τους πελάτες αφού  ο ίδιος διανέμει τα προϊόντα της ΑΚΑ ΚΟΙΝΣΕΠ.

Όλοι οι ενδιαφερόμενοι, περιέγραψαν με σύντομο τρόπο ο καθένας τα επιχειρηματικά τους σχέδια και πήραν συμβουλές, σχετικά με τους προμηθευτές τους,  τη σχέση μεταξύ ποιότητας  και τιμής, τη σχέση με τους πελάτες που πρέπει  να αναπτύξουν, τη συσκευασία του προϊόντος, κλπ.

Αυτό υπήρξε αφορμή για να γίνει συζήτηση με τους ενδιαφερόμενους, για όλα τα θέματα που αφορούν τα κανάλια διανομής των προϊόντων, τους κινδύνους, αλλά και την αποτελεσματική χρήση της τεχνολογίας μέσω ειδικών εφαρμογών.

Το workshop ολοκληρώθηκε με καφέ και αναψυκτικά και με συζήτηση networking μεταξύ των παρευρισκομένων.